Tuesday, December 25, 2012

Friends !

Assalamualaikum semua :)
minta  maaflah kerana dah hampir setahun setengah tak meng-update blog nie. well, i'm busy with my studies. Alhamdulillah, SPM pun dah habis dekat sebulan jugak lah dan semuanya berjalan lancar. Terima kasih ya Allah :)

okayy , nak cerita sikit nie pasal kawan-kawan aku. well, i miss them a lot. dah dekat sebulan lepas habis SPM tak jumpa dorang and only one more week left before the new year. aku cuma rindukan dorang and yes ! i do miss my school, my class, my teachers, my seat and makanan acik kantin sekolah. Ehhh ! haha
sekarang baru aku tahu macam nie la rasanya apabila dah graduate from school. too quiet and i think that my life was soooooooo BORING, MEANINGLESS and LIFELESS. Indeed, i still got Allah who is always by my side and my family.

tapi terasa jugak kadang-kadang tue macam nak ke sekolah balik :D well, i'm just miss to be a secondary student again :( but i know that it wont happened because my time was over and i have to move forward like others. all i have in my heart and mind was just a memory that i wont never forget. a very sweet memory.


graduation day. 5 Saga students. SMKRL 2012.


my awesome followers :)