Wednesday, December 26, 2012

I miss you

Assalamualaikum semua :)
topik hari nie agak jiwang sikit. ewahhh -__- dah beberapa bulan nie asyik terasa rindu je kat Dia nie. haisshh, tak tahu dah nak buat ape.. nak call kedit takde :p nak mesej ... hmmmm, fikir dua kali dulu --'
tapi dia selalu call aku, cuma aku je yang tak angkat. bukan ape, phone tu yang BERMASALAH, tu yang aku tak leh angkat tuh :] haha..

tapi, seriously, i miss you a lot. i'm just dont know how to express my feeling. funny right? -..-
bukan sengaja tak nak layan awak but, you must understand our situation first. it's not your fault, maybe my fault. hmmm... saya harap awak faham situasi kita sekarang nie. maafkan saya :(

saya harap awak bahagia dengan kehidupan awak :')

p/s : i can't mention HER name. too public :)

my awesome followers :)